dissabte, 23 de febrer del 2008

Gorro de barcelana


Hola,


La ilusió del primer dia, aqui us penjo una foto del gorro que em vaig fer amb la llana del Barcelana, guiat per la Francesca del BK... un sol.... muchas gracias. I acabat gràcies a la Mae... però adaptat a la llana; tota una mestra a seguir.


Està fet amb agulles de doble punta (la meva primera vegada, perquè jo sempre havia treballat amb continental)... tota una innovació.


Doncs bé quan vaig muntar 26 punts a cada agulla (en total quatre) i a 15 cm, no menys, començo a disminuir segons Mae. 8 punts i dos junts, 1 pasada del dret, 7 punts i dos junts, una passada dret,......................................fins arriba a afar dos punts junts durant tota la passada; aleshores passem la llana per els fortat i estirem per tancar.

La borla és opcional.

6 comentaris:

Sol ha dit...

Hola niña!!!!
ya sabes que me gusta tu gorrito!!!
Besitos!

LAURASAY ha dit...

ei Martin's, soc la Laurix del bloc amigo. Please, dile a tu David que la foto es una chulada, buen ojo que tiene el niño.
El gorro es guapo, lástima que el invierno se vaya y no me de tiempo a verlo en directo. Muchos besos

Belen ha dit...

Hola Marta! Sóc la Belén de BK, molt maco el gorro i el blog també!
Fins dilluns!

ginesta ha dit...

Hola Marta!! Benvinguda al món dels blocs... tothom acaba picant, és inevitable!! afegeixo el teu bloc als enllaços del meu. Fins aviat!

margarida ha dit...

ei! quina gràcia, tu que ho tribaves tan friki tot això i al final...everybody is freaki!

Martins ha dit...

moltes gràcies a totes per el vostre suport. Laurix a veure si t'animes i vens al BK!!